Právní specialista

Zakladní údaje

zaměstnání Právní specialista
pro společnost PKF APOGEO
určeno pro Absolvent

Informace o práci

Popis práce Skupina PKF APOGEO je česká poradenská společnost s mezinárodním přesahem v rámci členství v poradenské síti PKF Global. Tuto síť tvoří více než 530 kanceláří poskytující komplexní poradenské služby ve 150 zemích. Na českém trhu působí PKF APOGEO od roku 2001 a poskytuje komplexní služby v oblasti transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, mzdové agendy a HR, auditu, advisory, správy rodinného majetku a zakládání a správy firem. Zaměstnáváme více než 140 odborníků všech ekonomických oborů v Praze a v Brně. Společnost PKF APOGEO Special Services, s.r.o. jako samostatná entita v rámci skupiny PKF APOGEO hledá absolventa právnické fakulty na pozici právního specialisty. Společnost nabízí své služby v oblasti forenzních auditů, veřejných zakázek a dotačního poradenství, compliance, kybernetické bezpečnosti, ESG, vymáhání pohledávek a agenta pro zajištění, při jejichž poskytování využijete znalosti z oblasti občanské právo hmotného a procesního, insolvenčního a exekučního, práva veřejných zakázek, práva obchodních korporacích, trestního práva hmotného. Co budete dělat? • Zpracování právních textů a stanovisek v rámci skupiny • Tvorba vnitřních předpisů pod dohledem zkušeného advokáta a právníka • Spoluúčast na jednání s klienty • Příprava podkladů pro podání nabídek do zadávacích řízení • Vyhledávání judikátů a článků pro tvorbu stanovisek a analýz • Podpora seniorních kolegů Co k práci u nás potřebujete? • Dobré analytické, komunikační a organizační schopnosti • Všeobecný právní, případně ekonomický přehled • Zodpovědnost, důslednost, pečlivost, chuť se rozvíjet, kolegialita • Aktivní přístup k řešení problémů • Komunikativní AJ • Výborná znalost ČJ • Dobrou znalost MS Office • Vysokoškolské vzdělání – obor právo Co nabízíme? • Práci na plný úvazek, nebo dle dohody • Flexibilní pracovní dobu • Spolupráci s více než 100 odborníky z daní, Transakcí a M&A, auditu i účetnictví, se kterými budete řešit průřezové zakázky a diskutovat problémy • Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu • Přátelskou atmosféru • Výuku jazyka v rámci pracovní doby • Podporu vzdělávání (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…) • Kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova • Teambuildingové aktivity • Dárkové poukazy od Divadla na Fidlovačce • Možnost home office • Notebook a telefon • 5 týdnů dovolené a k tomu Sick days • Nástup ihned nebo dohodou
Požadavky
přibližná mzda dohodou
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 8 - Karlín
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Andrea Buchtová
e-mail andrea.buchtova@pkfapogeo.cz
telefon +420 737 518 056
fax